reede, 3. veebruar 2012

Happy third February!

Mul on varsti kunagi kohe sünnipäev ukse taga!

Seoses sellega, ülemus tõi mulle tööpäeva lõpus lillekese ja rafaello karbi. Kui armas!


Töönalju ka vahepeale:
Eile pidime paarilisega 6-ks tööle minema. Jõuan siis mina kontori ukse taha.. Ja oh, seda "rõõmu". Väljas on -30 ja uksest ka sisse ei saa. Kui mu paariline jõudis, suundusime teise majja sooja ja tema helistas ülemusele. Õnneks elab ülemus seal läheduses ning mu paariline läks kontorivõtme järgi.

Täna oli meie meeskonnast tööl vaid 5 inimest 11-st.


Meil on tööl nii kuradima külm. 5 kraadi. Sada kampsunit on seljas. Okei, päris sadat pole. 2 pluusi + 2 kampsunit.

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates