teisipäev, 21. veebruar 2012

Second day..DONE.. BUT...

Esmalt paar pilti, mida pole jõudnud lisada...

Mu endiste töökaaslaste kingitus.. Nii armas neist!

















Ning mu orhidee/kuuking puhkes viimaks õide :)

Nüüd siis uuest tööst...

Eile olin peakassas 12h ja sain enda meelest üllatavalt hästi hakkama ning mulle täitsa meeldis see töö. Kuigi jah.. Nii palju suhtlemis, et suu kuivas pidevalt ja viimaks tundsin end nagu mingi imelik... Nagu robot :D.

Aga vot täna... Ma olen sellest suhteliselt tujust ära... Lihaletis olemine ei meeldi mulle kohe üldse, arvestades seda, et.... Raiu liha......... Jah.. Mis asja nagu? Pluss veel see, et keegi ei õpetanud, mida või kuidas... Ja nii need apsud tulevadki...Esimed paar tundi oli küll selline tunne, et hakak või nutma... Ja kui küsisin miskit, siis ei vastatud, kuid hiljem tuldi küll ütlema, et tule nüüd siia ja tee nüüd seda, et seda ka pead tegema jne... Ma ei tea.. Nii pole võimalik normaalselt tööd teha! Kuradi kurat küll..... Ja mis kõige "toredam".. Ma arvasin, et  seda nüüd küll minuga kunagi ei juhtu, aga võta näpust... Peale tööd oli pea nii mõtteid täis, et kogemata astusin vale auto juurde... Ja, oh üllatust kui mingi võõras tädike tere ütles! Yay! Päev kirja!!

Ahjaa, sain täna oma pakikese SmartPostist kätte. Tellisin omale Rich Pure Luxury Hair Repair Treatment šampooni. Lõhnab küll imeliselt! Peagi katsetan ;)

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates