laupäev, 18. veebruar 2012

See ei ole lihtsalt võimalik....

Niisiis... Eile oli mu viimane tööpäev SF Oü-s. Peale tööd läksin oma uude töökohta, et midagi õppida... Õppida?!? Mul oli juba üks pikk tööpäev selja taga ja Te arvate, et ma suutsin midagi mällu talletada... Võib-olla mõningad asjad, need lihtsamad, jäid meelde ka. Ja ma ei tea millesse end mässinud olen, see kõik, mida tegema pead või siis oskama... See tundub hetkel niivõrd keeruline ja kes teab, kas saangi selgeks.... Vähemalt vanemad olijad, isegi üks neiu, kes on nüüdseks pea 2 kuud olnud seal, räägivad, et neilgi oli alguses  täielik hullumaja ja raske toime tulla, kuid nüüd on kõik hästi. Jah, võib-olla... Mulle küll nii ei tundu, et see olukord paraneks. Kas ma tegin nüüd järjekordse vale liigutuse?????? Appikene!!!

Ma lähen täna lõuna ajal veel sinna õppima ja ehk hommegi... Ma ei pea minema, kuid tuleb kasuks... Lähen täna koos märkmikuga sinna, kuna hommikul tõustes ei mäletanud ma mõningaid asju mitte eriti hästi. Esmaspäevast olen ametlikult tööl. Seega, mul on veel 2 päeva, et midagi omandada!! Pöidlad pihku!

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates