laupäev, 18. veebruar 2012

This weekend is totally crazy

Täna.... Ma muudkui üritasin igasuguste erinevate tegevustega, mida ma muidu üldse ei viitsi teha, sest muudki on teha, eksole, edasi lükata töökohale minekut... Ma ei tea miks, kuid... Üks segapuder on. Enam-vähem on valdkonnad selged, kuid ega miski pole selge kui seebivesi. Ja nüüd vaadatakse ikka rohkem seda, et ma olen uus.. Ja nii mõnedki üritavad proovile panna  või siis selgemalt öeldes, närvi ajada. No, tervitaks siis seda "imeliselt heatahtlikku" eesti rahvast! Yay! Parimad olete!!! Ligimest üldse ei hoia...

Homme see triangel jätkub. Viimane proovikas. Esmaspäeval olen kenasti peakassas. No nii! Eks näis... Kaua ma käin riiulite vahel nutmas :D

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates