laupäev, 31. märts 2012

Can't imagine

Et siis... Järjekordne nädal on möödunud blogimaastikul.

Oeh, ma üldse ei viitsi... Kirjutada :D Tähendab.. Ma olen väsinud praegu.

Vahepeal on siin igasugu asju juhtunud. Alustades sellest et läpakas vajas uut Windowsi ja hea, et enamus asjad alles jäid.
Hmm... Eile käisin mingisugusel teeninduskoolitusel ja peale seda ka kohe jooksujalu tööle. See koolitus andis mõnusa positiivse süsti, kuid enamus asju oli juba teada, ent sai siis üle korratud.

Tööl on nagu ikka- on paremaid ja halvemaid päevi ning viimaks on tore teada, et ma pole ainuke, keda niiviisi koheldakse. Mitte, et see hea oleks, aga vähemalt ma pole üksi oma murega.

Vahepeal tellisin selliselt lehelt nagu http://www.gaiacosmetics.ee/ ühe näopesuvahu- Handmade Naturals antibakteriaalne näopesuvaht, mis on äärmiselt hea. Puhastab näo, vähendab vistrikke, kuigi jah, mu nägu ta ka kohati kuivatas, kuid ehk oli see alguse asi(?).



Aga tegelikult on üks imepisikene saladus... Ma nimelt soetasin endale isikliku sülearvuti, mida olen paar päeva juba kasutanud ning täiustanud :P See on mu hilinenenud sünnipäevakink minult endalt- Acer Aspire One.

Peale seda aastat hakkaks äkki oma uue auto jaoks raha koguma :D Selleks kulub ka oma 3 aastat :P

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates