teisipäev, 20. märts 2012

Hommikune ärkamine

Ma ei saa hommikul ülesse, sel kellaajal, mil vaja oleks. Või õigemini, sel ajal, kui äratuskell käib.

Tööl on ikka väga veider. Eriti kui mina midagi ütlen või teen või oma arvamust avaldan millegi kohta just nii nagu minu jaoks tundub.. No kuulge, nii palju kui on erinevaid inimesi, on ka erinevaid arvamusi ja kõigile ei saagi kõik meeldida... Ja see sama teatud inimene pööritas eile silmi ühe mu lause peale, ilmselt tahtis ka midagi öelda, kuid ma vaatasin talle pikemalt otsa, just selleks, et nähagi tema reaktsiooni, kas on tõesti asi nii hull. Jah, on. Ta on imelik.

Nüüd peagi lähen oma 8h asemel 12h tööle. Keegi on haige ja ilma minuga arutamata tehti kõik ümber. Kas siiski ei peaks läbi rääkima ka enne, kui tehakse selliseid muutusi??

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates