kolmapäev, 21. märts 2012

Kell on 00.24

Ei näe magada. Aga pime on ka ju. Kas pole?

Väsimus on küll peal. Jah, see ongi.

3 vaba päeva, peaks nagu olema, eks näis. Aga ma ei loobu ka neist. Mkmm. Go to hell!

Täna oli ka imelik päev.
Endiselt ei saa aru, kuidas vahel ikka see puudujääk tuleb. Ilmselt valearvestus. Ilmselt? Õõh. I don't like this kind of things. Õnneks pole aga midagi väga katastroofilist. Thank god for that!

Täna oli selline meeldiv sündmus, et üks onu, kes on nii mõnedki korrad minu käest kiirloteriid ostnud, võitis täna mitme korra peale viimase ostetud piletiga ühe kahekohalise summa. Ma nii muuseas naljatades ütlesin selle peale, kui väljastasin summat, et pool mulle.  Heh, ta andiski! Can't believe it! Oo, lucky day.

Mul läks 5 minutit selle kirja panemiseks :D

1 kommentaari:

Yvonnion ütles ...

Palju õnne võidu puhul:P:D

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates