laupäev, 17. märts 2012

So the week passed. Again.

Nonii, et siis jällegi nädal möödunud. Vau, vau... Hmm, tegelikult on mul selle nädala sees olnud hetki, mil tahtsin siia naasta ja kirjutada toimunud sündmustest, aga, aga.. Miks siis ei jõudnud siia? Ilmselt tuli laiskus peale ja lõpuks läks üldse meelest.

Mis vahepeal toimunud on? Üllatus, üllatus.. Töö ja kodu!

Tööpäevad on olnud üsna pingelised ja isegi rasked. Oeh, ja kui ma jõuan mõtteni, et mulle isegi meeldib see töö, siis tuleb see üks teatud inimene, kes suudab kõik ilusa ära rikkuda! Nääh. Ma ei mõista teda... Miks ta nii teeb minuga?? See häiriv vingumine iga pisemagi detaili korral hakkab tüütavaks muutuma ja rikub igasuguse isu tööd teha.

Reedel sain kätte MyLook'st tellitud Tigi Bed Head Urban Anti+Dotes Recovery šampooni ja Lumene Natural Code mati jumestuskreemi (tooniks nr 12 Fudge, mis on täpselt mu nahatooni värvi)

Ja kuna ma olen hetkel niivõrd laisk, et ei viitsi digikat sahtlist otsima minna ja neist toodetest ise pilti teha, siis varastan Internetiavarustest need paar pilti:



Jumestuskreemist nii palju, et see pole hiilgava katvusega, kuid ühtlustab jumet suurepäraselt.
Šampooni pole veel jõudnud katsetada, kuna mul on veel paar teist toodet alles.

Nii, nii... Aga eile käisime ju Pärnus puhkamas- päike ja rand! Yeah right. Ei midagi sellist, talv pole ju veel lahkunud Eestimaa pinnalt, vähemalt mitte täielikult.
Jah, nii... Pärnus sai natuke poodides ringi kolatud, kuid midagi erilist polnudki. Ühe pluusikese sain Terranovast, mis on mõnusalt kollane. Sai ka esmakordselt Steffani Pizzarestoranis käidud. Mm, nämmi!  Hiljem veetsime aega kalli  sõbranna juures, kellele tegime varajase sünnipäevaüllatuse. Vaatasime seal paar tunnikest ulmefilmi "BeoWulf".. Täielik ulme ikka! Ja siis võis ka juba kojusõit alata! Kell oli palju ja väsimuski peal.

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates