laupäev, 17. märts 2012

Tiny update

Mul on seoses kevade lähenemisega täielik lillehullustus peal. Ma pean saama endale õitsevaid toalilli! Ja muidugi otsin erinevaid ja huvitavaid lillepotte, kas siis poest või ise tehtud ning nii sattusin huvitava tehnika peale- salvrätitehnika.

Kuidas teha:
1) Pinnad puhastada ja katta sobiva käsitöövärviga.

2) Väljalõigatud salvrätimotiivilt eemaldada alumised kihid ettevaatlikult. Motiiv asetada kuivanud pinnale

3) Kogu motiivipind ja ümbrus lakkida Marabu Aqua-Lack lakiga. Lakkimist alustada motiivi keskelt ja liikuda äärtesse. Pinnal lasta kuivada ning töö ongi valmis.

Ja millega ma hetkel tegelen.. Ei ole võimalik lihtsalt, kell saab peagi 00.00 ja ma siin voldin paberist luike, õigemini, ma õpin seda asja!

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates