esmaspäev, 23. aprill 2012

Butiik Leopatra

Nii, nii... Ausalt öelda, ma kirjutan väga paljusid asju siia just nimelt sellepärast, et ehk on kunagi tulevikus kellelgi minu kogemustest ka abi, sest ka mina üritan Internetist väga palju informatsiooni hankida enne, kui miskit plaanin osta vms.

Seekord siis teemaks mu hiljutine tellimus Leopatra Butiigist, mille sain kätte reedel. Iseenesest teenindus on kiire. Eelnevalt olin end kurssi viinud sellega, et kas on ikka usaldusväärne tellimine sealt lehelt, kuna ma pole tõesõna kunagi riideid Internetist tellinud, sest ma eelistan asju siiski oma silmaga näha ja katsuda. Ja nii ilmselt ka jääb, sest kaldun arvama, et see oli mu esimene ja viimane riiete ost Interneti teel. Ma pole sugugi rahul riiete kvaliteediga, võrreldes piltidega (no, jah ega ma ei lootnudki, et välimus vastab piltidele, ent oleks võinud siiski parem olla!!). Aga no, mis teha... Hiinast pidavat ju kaup tulema??

Esimesel korral, kui proovisin oma tellitud villast kampsunit ja kollast pluusi ei olnud ma üldsegi rahul. Kampsun oli palju suurem (nii pluus kui kampsun olid universaal suuruses) ja lohvakam ning mulle see ei sobinud. Pluus on küll armas kollane, kuid paistab läbi, kui kanda mingit tumedamat värvi pesu. Pluusi materjal on ka nõnda õrn, et on ilmselt aldis laskma aukudel tekkida :(

Täna proovisin teist korda, et veenduda, kui hull olukord siis ikka on ja kas saadan tagasi või ei. Kuna mulle pluus meeldib, just see värv, siis elan ilmselt üle, et see läbi paistab. Sobitan siis millegagi, millega ei tundu asi nõnda hull. Kampsun ei meeldi mulle endiselt, kuid kui silma kinni pigistada.. Elab ka selle üle. 

Kokkuvõtteks, ma ei saada kaupa tagasi ning üritan neid riideid maksimaalselt ära kanda. Ja nii olen ka mina jälle kogemuse võrra rikkama!

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates