kolmapäev, 23. mai 2012

Do you remember me??

Vahel ma mõtlen, et kas ma olen tõepoolest ainuke inimene, kellele jäävad meelde pea kõik inimesed, keda ma kunagi oma elus kohanud olen ning kellega ka suhelnud.

Ma olen viimasel ajal kohanud nii palju inimesi, kellega kunagi nii mõnedki korrad kokku puutusin. Ja mulle näib, et nemad justkui ei mäletaks mind enam. Või on asi selles, et ei taheta mäletada??

Kõige lihtsam näide on tuua lapsepõlve sõpradest, kellega enam pikemat aega juba läbi ei käi. Kui ma esmakordselt neist kellegagi kokku juhtusin, ei tehtud väljagi, nagu võõrad.

Kuna ma juba kord olen selline inimene, et kui tunnen juba kaugelt, et ei taheta mulle teregi öelda, siis ei hakka ma ka miskit pobisema. Ju siis ei tahetagi tunda, enam!

Tihtipeale on see siiski nii kummaline olukord. Kui ma näen kedagi tuttavat üle pika aja, tekib küll wow-efekt, et tema siin! Ja järgmine mõte on alati, et kas ta mäletab mind üldse.. Ah, kindlasti, aga lihtsalt... Ei taha.

1 kommentaari:

Yvonnion ütles ...

Mina mäletan sind, kallis!!!

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates