teisipäev, 12. juuni 2012

8.-10.juuni

Kuna sain kogu nädalavahetuse vabaks, panime ammu paika plaani, et lähme reedel Tartusse.

Sõit algas hommikul kella 8-st, kuna kella 10-ks sai aeg kirja pandud auto teenindusse.

Kell 9 läbi natuke olime Tartus ning mina läksin siis juba Lõunakeskusesse. Oeh... Alguses kolasin toidupoodides, et aega parjaks teha kuniks ülejäänud poed avatakse ning enne seda, kui sain kokku kalli A-ga.

Polnud A-d ammu näinud ja ikka on ju hea meel näha! Sain kiirelt oma tähtsa asja talle üle antud, kuna mul läheb muidu veel viimaks meelest ära, sest see oligi esmane põhjus miks kohtusime. Sai ka muidugi natuke juttu aetud ning peagi suundus ta tööpostile ja mina tegin siis vist juba teist tiiru Lõunakeskusele peale.

Ja kui ma olin juba oma kolmandal tiirul sain viimaks kõne, et auto on valmis ja K on juba Lõunakeskuse juures. Muidugi oli temal ka vaja seal paar poodi läbi käia ning seejärel läksime tema õe kutsel TKHK-sse lõunale. Oh seda hiiglama praadi!

Okei, see selleks.
Lõuna peetud suundusime taas oma tähtsaid asjatoimetusi tegema. Kõige toredam oli see, et ma unustasin ühe paberi maha, kus oli mul oluline info, et leida ülesse see oluline koht. :D Aga noh, nii enam-vähem teadsin juu aadressi ja inimese nime... Meile lihtsalt tundus esialgu ebareaalne, et see inimene tegutseb kirikus. Seega me suundusime samas rajoonis olevatesse ettevõtetesse infot saama. Ühes kohas jagati meile lahkesti Internetist selle isiku number ning me saime helistada talle ja selguski, et ta siiski tegutseb kirikus. Saime tema juures oma tähtsa asja korda aetud ning oleme ülirahul!

Seejärel siis muu nipet-näpet ja tavapärane šoppamine, mis mind nii ära kurnab, et ma lõpuks ei viitsi enam ühtegi poodi sisse astuda. Isegi Tasku keskuse ostuöö jäi ära.  Aga see-eest möödus meil õhtu K õe juures grillides. Plaan oli ka peole minna, kuid siiski see jäi ära, kuna mul lõi reede õhtu lõpuks nohu välja.

Laupäeva hommikul hüppasime korra ka Sepa turule ja siis suundusime juba Tartust otse mu kodulinna, kus oli toimumas linna päevad. Laat nagu laat ikka, esinemised nagu esinemised ikka..Ahjaa, tivoli oli ka! Vauu...Igav! :D

Seega me polnud juba üle 24-ja tunni kodus olnud. Vaene kass. :D Oi ja muidugi, nii palju tuttavaid nägin ju ka.

Õhtul hakkasime kodupoole liikuma, kuna ka meie linnas oli toimumas suur pidu- II mulgi pidu. Selleks ajaks olin ma muidugi juba rohkem külmetanud, hääl oli imelik, aga ikkagi läksime edasi.

Sealgi olime paar tundi... Halleluuja! Kodu, kallis kodu! Mis me olime kodus... Maksimaalselt 2 tundi ja siis jälle minekut... Taas mu kodulinna. K sugulane soetas endale uue tööauto ja oli ju vaja liike pidada. Ma toppisin endale ilusti kampsuni selga ja kaks jopet puha... Sest mul oli juba hääl peaaegu juba läinud... Ööseks saime kenasti koju ka mingi aeg ikka.

Pühapäeval läks mu kallis K oma õega taas mu kodulinna, ent ma otsustasin enam mitte liituda, kuna tahtsin end ravida natuke..Häält ju polnud üldse...Ja muidugi, sel päeval helistati mulle päris palju..Tummale inimesele ei ole ju mõtet helistada või äkki on? Enamjaolt kasutasin ma tol päeval suhtlemiseks paberit ja pastakat või punnitasin kuidagi oma kähisevat häält. Lisaks on mul köha ka juba.

Õhtu lõpuks oli mul siiski ka palavik ja kobisin kiirelt magama, et palavikust lahti saada, kuna esmaspäeval oli vaja tööle minna.

Ja muidugi ma läksin järmine päev tööle. Ma ju tean, mis paanika neil alati on, kui keegi haigeks jääb.. Aga ega ma poleks üldse plaaninudki minna, kui mul ka eile oleks palavik olnud, poleks tööle kindlasti läinud. Aga kuna mul oli eile enesetunne hulga parem kui üleeile ja isegi häält oli natuke juurde tulnud (ilmselt on hääl mul tegelikult tagasi, kuid kuna mul on nohu, siis sellest tingituna on ikka imelik hääl), siis lippasin tööle.

See oli siis mu hull ja teguderohke nädalavahetus, kuigi päris kõike üksikasjalikult välja toodud pole, kuna ei saagi kõike välja rääkida, sest see muu jutt võib (aga ei pruugi) ilmuda kunagi ühes teises postituses, mis on mul hetkel mustandi all.

Aga nüüd ka mõned pildid.










0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates