reede, 15. juuni 2012

Hullumeelne tööpäev täna...

Ma olen hetkel nii väsinud, kurnatud, hajevil... Kuna see tööpäev oli tappev, kuna mina oli peakassas ja täna ju meie linnas suur vahupidu + see, et mul jooksis miljon korda arvuti kokku seal ja pidin restarte tegema. Kujutage end ette kassa järjekorras, milles on ligikaudu 15 inimest, samuti teises kassas ning teie poolel olevas kassas on probleeme. Aga seda ma ka ütlen, et võiks mõista, et tavainimesed ei vastuta tehnika viperuste eest.

Aga millest ma rääkida tahtsin tegelikult... Mul pole üldiselt ükski mu unenägu algusest lõpuni meeles. Mäletan alati vaid teatud nägusid vms.

Täna nägin unes R-i (aka Yvonn). Me pole kaua näinud ja selles unenäos ilmselt kohtusime täiesti juhuslikult ning jällenägemisrõõm oli suur!

1 kommentaari:

Yvonnion ütles ...

Oooo!
Hüppan kohe ratta selga, kui sa mind juba unes näed!

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates