reede, 29. juuni 2012

I need to get this out...

Ma pean selle lihtsalt endast välja saama.
Täna on taas üks nendest päevadest. See päev, mil Sa tunned, et oled kõike valesti teinud või vähemalt alla surunud oma tõelise tahte.. Aga kui ma vaid teaks mida see tähendama peaks... Et nagu miks see kõik nii on läinud?

Ma ausalt öelda ei teagi ammu enam kas see, mida ma hetkel teen, kas ma tahangi seda teha... Või ma tunnen vaid, et ma pean seda tegema, et mitte kellelegi ette jääda oma valede valikutega.

Ma olen palju kordi väitnud, et ma ei soovi seda teist tööd oma valikutesse, kuna ei ole kindel, kas see ka sobib mulle. Oma pool tundi tagasi mõtlesin, et olen õnnega koos, et elan omaette oma majas, mul on töö... Teised eakaaslased punnitavad ülikoolides ja kes teab kaua neil läheb, et omada seda, mis mul hetkel käes on. Natuke egoistlik jutt...

Aga siis tekkis küsimus, et kas ma tõesti olen valmis laskma oma vaimul närbuda selles mõttetus valdkonnas??

Vaadates hetkel seda paberit, mis tõendab, et olen oma teadmistes kõrgemal, kui ma hetkel välja paista lasen... Minus tärkab taas see kirg, mis on alla surutud. Ma olen ilmselt oma tõelise olemuse ja tahte alla surunud selleks, et ellu jääda meie karmis maailmas. Tegelikult... Ma ju tean, mis mind tagasi hoiab, aga ma ei taha teistele haiget teha... Ma ei ütle seda siin otse välja.

Minus ärkas taas ülesse see kirg, mis on mind varemgi elus edasi viinud. Ma tahan edasi jõuda, ikka kõrgemale ja kaugemale. Mul on oma unistused ja ambitsioonid. Aga ma tean, et see kuhu ma jõuda tahan... Mul on selles positsioonis olemiseks paar puudust ja mul pole õrna aimugi, kuidas neid auke täita.

Aga kui ma kuidagi läbi tule ja vee ning oma järjepidevusega olen saavutanud oma hetkelise seisu peaksin ma kuidagi hakkama saama ka selle ettevõtmisega. Ma tean, et ma kardan ja see on sundinud mind selle kõik eelnevalt maha matma... Aga, aga... Never say never.

Alati öeldakse, et tuleb alustada madalamalt, et jõuda kõrgemale... Aga kui teatud kohtadel töötades pole lihtsalt mingit võimalust edasi areneda, siis mis mõte sel jutul on? Ilmselgelt tuleb edasi liikuda.

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates