reede, 20. juuli 2012

My very first contact lenses

Täna sain kätte oma elu esimesed kontaktläätsed... Ja oh, Te oleks pidanud mind nägema, kui oli vaja neid silma panna.

Esiteks, olin ma hirmunud mõttest, et pean midagi oma silma panema ja kui lõpuks läätse silma sain, siis tekkis hirm, et kuidas ma selle sealt nüüd ära saan. :D Ei, jah... Naljakas. Mis sa teed, kui elu esimene (no olgu, põhimõtteliselt teine tegelikult) kokkupuude kontaktläätsedega. Kõige, kõige esimene kokkupuude oli oma 6 aastat tagasi, kui läksin kohaliku optomeristi juurde. See polnud muidugi eriti meeldiv külastus, sest tema õpetuste kohaselt ei saanud ma üldse kontaktläätse silma (ka siis oli ikkagi hirm ja silm kogu aeg läks refleksist kinni). Siiani olen veendunud, et asi oli optomeristi ebapädevuses asju korralikult selgeks teha, sest nüüd sain ise edukalt läätse silma paigutamise selgeks. Tore, et on olemas Google ja Youtube ja mitmed läätsi müüvad koduleheküljed.

Kindlasti võin öelda, et esmalt oli harjumatu, täpselt nagu siis kui prillid esimest korda ette sai, aga jah... Vahepeal läheb mul meelest, et läätsed silmas üldse on. Eks näis, kuidas järgnevad päevad mööduvad.

Kontakläätsed on tellitud http://www.laatsed.com/ lehelt.

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates