teisipäev, 4. detsember 2012

Do you know that feeling?

Eile öösel või siis täna varahommikul voodisse heites vajus kogu maailma raskus pea kohal kokku ning ma tundsin kuidas lihtsalt ei suuda enam. Kopp on ees lihtsalt, et keegi ei mõista ja kõik jama langeb minu kaela + veel see, et vaba aega hetkel eriti pole, et veeta seda oma perega.
Millal enne on raha kedagi õnnelikuks teinud? Ses mõttes, et minult küsiti eile graafikut ringi tõstes, et kas mul polegi siis raha vaja ja kas need ületunnid tapavad mind ära?... Kuhu ma sellega minema hakkan, kui ma ei saa üldse olla koos oma lähedastega inimstega. Üleüldse ongi minul kõie rohkem ületunde ja muudkui käin tööl. Ei, mind ei tapa see ära, ei tapnud enne ega ka nüüd. Lihtsalt, ma väärtustan teisi asju juba ammu.




0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates