kolmapäev, 12. detsember 2012

Eesti mees on... alkohoolik??

On nii palju asju, mida ma ei mõista ega hakka ilmselt ka mitte kunagi mõistma.

Päevast päeva näen ma pilti, et Eesti mees astub niipea kui võimalik poeuksest sisse, et haarata millegi kangema järele. No, täista lõpp! Annan soovitu kätte, omaette mõeldes: "Jälle see sama inimene, jälle ta joob. Muud teha pole või???" Üleüldse, kas raha mujale panna pole? Iga päev on need samad näod platsis, iga päev see harjumuspärane ost.
Ei, ma ei mõista ja kõik! Tegelikult on mul neist isikutest lausa kahju hakanud juba. Kuidagi nukraks teeb see lugu. Kas tõesti on elu nii ummikus, et muud moodi ei saagi? Lasevad oma elu kõrist alla? Muudab see kuidagi maailmapilti?? Üleüldse, kust pagana kohast nad kogu aeg selle raha välja võtavad? Ma käin tööl, et mul oleks ikka midagi süüa, et saaks endale midagi head lubada... Et jah... Näen vaeva ja siis saab ka kuidagi ehk hakkama ning samas mõni lihtsalt joob terve oma elu maha, ilma silmagi pilgutamata.

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates