esmaspäev, 3. detsember 2012

Our incredible humanity

Antud hetkel on mu siiralt eestlastets kõrini.

Ma pole enne veel nii palju arulagedaid ja ebapädevaid inimesi kohanud oma elus, kui antud aasta jooksul. See on tegelikult üsna uskumatu (?). Ma ei leia sõnugi, et kirjeldada sellist jama. No, ausõna!

Kõige arusaamatum minu jaoks on see, et täiskasvanud inimesed on niivõrd ebaviisakad ja just minust kaks korda vanemad isikud.
Mulle on õpetatud seda, et teist inimest peab lõpuni kuulama ja siis osutad sina vastukaja, mitte ei sega vahele pidevalt. Kurat mind võtku!!! Ja kui siis tuleb mingi ähmi täis isik ja puristab oma vihased kommentaarid mulle kaela ega lase mul midagi seletada ja kui üritan midagi öelda, siis ikka puristab edasi... Mida kuradit Te siis ootate, kui mul pole võimalustki asju lahti seletada. Kurat, üle viskab juba!!!!!!!!!!! Ma olen siiski ka inimene ja ei lase ka lõpmatuseni enda peale teiste viha valada ja ERITI kui see probleem pole minu tekitatud. Pidevalt on nii, et mina saan teiste jamad enda kaela.

Jah, olen tõesti üsna vihane praegu. Siinkohal saan taas rõhutada, et maailma parandamine on üks suur katsumus eriti, kui keegi kaasa ei taha aidata. Meie inimkond isegi ei ürita olla mõistvam, sallivam, lugupidavam, viiskam, sõbralikum, hoolivam.. Kurb.

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates