pühapäev, 17. veebruar 2013

Forever Friends

Mul on viimasel ajal see kole tunne tekkinud, et sõbrannadega hakkan nii kaugeks jääma, et varsti pole kokku saades muust rääkida kui ilmast. Akward. Miks peab nii olema, et kõik tähtsad, kallid ja armsad on igal pool mööda ilma laiali? Ma mõtlen neile kõigile iga päev, et kuidas neil läheb ja loodan, et neil on kõik hästi. Kahju on, et ei ole sellist võimalust, et iga päev kohtuda või hea küll, siis mõned korrad nädalas või teeme siis nii, et mõned korrad paari nädala tagant... Aga, et paar korda aastas... Oeh, see on laastav.

Igatsen Teid mu kallid Annika, Ingela, Raili ja veel Kristiina ja Astrid, kellega puutub neist veel kõige harvem kokku, kuid siiski olete kõik ja jääte alatiseks mu südamesse.

1 kommentaari:

Yvonnion ütles ...

Mul on nii hea meel kuulda, et ma pole ainuke, kes oma kaugenevatest sõbrannadest iga päev mõtleb :) Ma ikka unistan sellest, et ükspäev oleme jälle koos nagu vanasti.. :)

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates