kolmapäev, 20. veebruar 2013

Too young to be married

Ma olen vähemalt kahel korral oma tööpostil olles saanud sellise küsimuse, et miks ma küll nii noorelt abiellusin. Esiteks tahaks öelda, et see pole absoluutselt kellegi teise asi, mida mina oma eluga teen ja kui leian, et see oli minu jaoks õige samm, siis nii see ongi. Teiseks mõtlen ma alati, et aga üldiselt sellises vanuses ja minust veel nooremadki saavad lapsi ja veel abieluväliselt ning see paistab igati normaalne. Ühesõnaga, nii noorelt abielluda ei või, aga lapsed oleksin võinud enne ära teha.

Igatahes, mina olen abielus ja mind ei huvita, mida teised arvavad umbes, et paarikümne aasta pärast kahetsen seda ja ei saa oma elu elada jne. Mida ka Teie teate?

1 kommentaari:

Yvonnion ütles ...

Eks seda räägivad kibestunud inimesed.. Mina olen igaljuhul kade :D

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates