reede, 18. oktoober 2013

Joomisest, elu läheb edasi ja LHV-st

Et siis alkoholi tarbimises tänapäeva ühiskonnas rääkides... See on päris keeruline, kuna kui jood või ei joo, siis on see ikka teistele pinnuks silmas.
Endast rääkides, siis ma pole kunagi eriline alkoholi tarvitaja olnud, kui vahel sünnipäevadel mõni pokaal šampust/veini ja kui siis mõni kord istumistel mingi siider. Seegi on aastatega aina vähenenud ja vähenenud ning on muutumas juba nullilähedaseks tarvitamiseks. See on aga probleem kõigile ülejäänud inimestele, kes mind ümbritseb. Kui öelda, et ma ei joo,siis on kohe suureks teemaks umbes, et kas ma ei saa siis pidama või et midagi ma ei tee, ei suitseta, ei joo ja ei tee mitte midagi, ÜLDSE.
See kõik on aga minu jaoks üsna häirivaks muutunud, sest see, mida mina teen või tegemata jätan, ei tohiks teiste elu küll segada.
Jooge Teie terviseks või siis end surnuks, sest kes teab, ehk ei suuda Te piiri pidada.



Kui ma rääkisin vahepeal sellest, et töölt lasti tööline X lahti varguse tõttu, siis tahaksin ma öelda, et see nali, mis nüüd toimub on eriti märkimisväärne. Järjekordne näide sellest, et ma ilmselt ei hakka kunagi inimestest aru saama. PUNKT.
Asjast rääkides on olukord selline, et lugupeetud X olevat rääkinud, et tema läheb oma eluga edasi ja temal olevat ka juba uus töökoht soolas. Okei, see on ju iseenesest väga tore, et ta üritab..Aga, aga... Ta ei tunnista oma viga ning rääkivat lugusid, et tema polevat justkui midagi teinud ja ta söödi töölt muul põhjusel välja. Muidugi lisas ta seda, et suurem varas jäi aga tööpostile. Vapustav!
See on ületanud kõik mu mõistmise piirid.

Nüüd aga sellest toredast LHV-st, mille propageerimine ilmselgelt mulle juba rohkem kui pinda käib, kuna siin linnas on need konsuldandid üsna tihti ja mind üritanud piirata selle ühe ja sama kuradi küsimusega üle 109876544322 korra. No, kaua võib? Kaua, kaua. Mulle ei meeldi see jant ja ma nagunii muutsin oma pensionifondi just hiljuti ära. Palun, palun jätke mind ometigi rahule!

Ilusat päeva jätku :D

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates