neljapäev, 31. oktoober 2013

On asju, mis kunagi ilmselt ei muutu

Nagu näiteks see, et ma küll tean juba oma eelnevast apsakast, et ilusaid kollaseid riideid ei panda tumesiniste asjadega pessu, aga siiski tegin seda taas. Halleluuja! Lootes, et nii saab korraga kõik pestud ja mu kollane pluus ei olen enam nii armas kollane, vaid pigem tumekollane sinise segu või midagi.

Ja siis näiteks see, et miks ma kunagi poodi minnes ei vaata, mis mul külmakapis on ja mida ei seal ei ole..Ahh? MIKS? :D Poes siis mõtled tükk aega, et kas mul siis nüüd oli seda asja juurde vaja või ei.

Aga üleüldse, ma muidugi olen ka toidunimekirja valmis teinud, aga ma kas tihtipeale unustas selle koju või siiski ei viitsi seda poes vaadata, kuna kõik on ju meeles..ÄKKI. Normaalne inimene ikka.

Või nüüd see, et võiks vahepeal mõned asjad jätta nii nagu nad on. Näiteks, ma tühistasin ühe arstiaja ära mingi tugeva emotsiooni tahtel, kuna mulle ei meeldinud see esmamulje temast (hallo, ma ei saanud sissegi astuda, kui mult küsiti, et miks mul nii palju nimesid on...siinkohal mainin, et ma olen siiski lapsendatud ja nüüd juba abielus). Ja lõpuks on asjad nii pea peal, et mille kuradi pärast ma selle tühistasin, mul on siiski seda aega vaja, kuna mind hirmutati, et too teine arstitädi on veel hullem. :D Andke minna.

Ja muidugi see on ju lausa aegumatu klassika, et mis siis, et ma püüan enne midagi ostes (riided, nõud jms) ikka veenduda kas kõik on korras ja terve ja defektideta.. Mõni kord läheb see aga meelest ja kui isegi meeles on olnud, no teate, vahet pole eksole... Kodus avastan ikka, et ohhooooooo, mis kuradi auk või niit või asi see siin on?!?!!! Oeh, viimati ostetud tennistel on ühel jalanõul paelad katki otstest..Jee!

Appikene küll, ma ei tea miks ma ometi ei õpi! :D

Muidugi on sellised asju veel, millest ma ikka pole õppinud, aga mul ei tule kõik naljakad olukorrad kohe meeldegi.

Üks hea asi on see, et selle olen küll ära õppinud, et kui sünnipäevadele või istumistele minek, siis ma söön kodus ka ikka midagi, mitte ei näljuta end peoni, SEST ma ei saa ju kunagi KOHE süüa! :D

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates