esmaspäev, 4. november 2013

Imelikud inimesed

Eelmisel reedel juhtus midagi üsna imelikku, et jah... Ei saa mina inimestest aru ja kõik on juba ületanud mu mõistmise piirid 100x.

Järsku kuulen õhtul, et mu koer haugub üsna hüsteeriliselt ning vaatasin siis aknast välja ja näen mingit meest suure koeraga, kes oli jalutusrihma otsas, oma aia taga. Konkreetselt ikka nii, et minu koer on ühel pool ja tema koer teisel pool. Sel ajal, kui ma aknast vaatasin, mõtlesin, et ehk otsib kedagi või eksis majaga või ma ei tea mida iganes, eksole. Ja kui ma aga nägin seda hetke, et tuimalt lasi mul koera ette oma koeral märgistada mu aiaposti juures olevat puud... Siis ma mõtlesin, et see küll normaalne olla ei saa... Mina ei julgeks koeraga kellegi teise aia ligidalegi minna, kui seal veel selline suur koer on.

Kui ma lõpuks ukse peale tormasin, seisis see mees oma koeraga ikka veel mu aia ees, tema koer ninapidi minu koera juures, kes haukus nagu segane. Mees ei teinud üldse väljagi, et ma seal ukselävel seisin. Mõtlesin, et ehk ta tahtiski siit majast kedagi kätte saada... Aga ilmselt mitte... Ühe hetkel ma sain nii vihaseks, tema seisab seal oma koeraga ja lihtsalt õrritab mu koera... Ja ma karjusin, et mida kuradit Te siin teete????...Siis viimaks loivas minema...

Ma ei saa aru. On see normaalne? Minu arust ei.

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates