kolmapäev, 29. jaanuar 2014

Külajutud

Ükskõik kuhu ma lähen, kõik ikka teavad! Haah!

Ma ei tea küll aga kuidas kõik teavad... ? ?

Põhimõtteliselt, kõik, keda kohtan poes, tänaval jms, teavad, aga mina ei tea, et nad teavad. Hmm, natuke ebameeldiv.

Võin aimata, aga ma ei hakka oletama, sest ma ei viitsi ka sellesse süüvida. Lõpuks juhtub see, mis juhtuma peab! :)


Küll aga oli mul täna öösel kummaline unenägu, mis ei anna rahu. Appi, ma ei tea, see on nii hirmus, et mida kuradit see nüüd tähendama peaks? Ma olen niigi närvis (tegelikult mitte nii väga, üritan mitte väga mõelda) oma järgmise nädala arstiaja pärast, et mis, kes ja kus...Oeh.

Ma ei tea kas ma siis sain unenäos hoobi kõhtu või mitte, sest ma ärkasin peagi ülesse. Üsna kohutav. Eriti hetkel .


0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates