reede, 17. jaanuar 2014

Mida kirjutada, kui midagi pole kirjutada?

Selles ongi küsimus, kuna umbes pool tundi on mul see leht lahti, kuid mul ei tule isegi mingeid suvalisi ideid, millest midagi arendada.

Jah, nii see ongi, et kui kogu aeg kodus oled, siis ega muud palju põnevat ei toimugi. Isegi siis oli vist põnevam, kui tööl sai käidud, seal ju ikka kuulsid hommikuti ja üleüldse päeva vältel igasugu asju ja sai inimestega suheldud.
No, milline ühe koduse inimese elu ikka olla saab? Tõusen ja säran, söön, panen ahju tule, vaatan Internetist sõltuvuse tõttu mõningaid seriaale, käin poes, teen süüa, koristan jms. Ja sisi ongi õhtu ja läheks magama, jälle.

Ootamine on ka üheks mu uueks hobiks. Ootan oma arstiaegu. Ootan teda. Ootan K koju. Ootan kevade, suve. Ootan, et keegi helistaks. Ootan, et keegi külla tuleks. Ootan, et külm ära läheks. Ootan, et kuskile minna saaks. Muudkui ootan.

Tööl pole käinud nädal aega ja ega ma puudust ka ei tunne, kuna jah, seal oli kuidagi ebamugav viimasel ajal. Eriti seetõttu, et minu mured olid järsku kõigi mure ja pidevalt oli vaja teistel sõna võtta, mis võiks tegelikult ju teha. Aah! Palun!

Niisiis, olen kodus ja oi, kui kaua ma kodus olen. :D Ma vist lähen selle ajaga hulluks, aga noh, kuna on talv, siis on hea kodus teki sees istuda. :)

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates