teisipäev, 14. jaanuar 2014

Otsused, otsused

Kuna tänapäeval ei seletata lihtinimesel teatud asju nii põhjalikult lahti nagu tahaks, siis olen siiani ja ilmselt ja jäädavalt teadmatuses.

Kuna ma juba mainisin, et lõpuks, kui normaalseid vastuseid kuskilt ei saa, siis ma lihtsalt löön käega ja lähen kergema vastupanu teed. Kuigi oleks ääretult tore seda asja täpsemalt teada, et kasvõi kunagi tulevikus kasutada.

Ja kui nagunii teatavad inimesed tekitavad minus negatiivseid emotsioone, siis ma pigem kasutan võimalust ja jäängi koju.

Ma küll ei tea kuidas on nii palju negatiivseid inimesi ja kes tulevad targutama, et nemad teeks minu asemel nii ja naa ja see asi kõik nende arust nii. Esiteks, tehke Teie mis Te tahate, aga mina olen mina ja teen oma otsuseid ise. Teiseks, mis mõttes need asjad käivad Teie arust nii? Pole kunagi kokku puutunud ja oletused ei tõesta midagi.

Ma olen absoluutselt kõik võimalikud inimesed läbi helistanud + Tööinspektsioon, Haigekassa. Põhiline, mis vastuseks tuleb on paragrahv see ja too. Miks keegi lahti ei seleta midagi?

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates