kolmapäev, 1. jaanuar 2014

Uue aasta esimene päevake

Ma ei viitsi pidada loengut teemal, et oh, kui kiiresti see aasta mööda on läinud. AGA...
Ma ei saa õieti arugi, et on 1.jaanuar 2014. Ma olen oodanud juba esimesest lumest saadik, mis muidugi üsna pea ära sulas, et kevad tuleks ja siis suvi.

Peamine ettevõtmine, mida eelmisest aastast meenutada oma paarkümmend aastat, on kindlasti meie Euroopa reis. Woah, tahan nüüd kohe ja praegu saada tagasi Eiffeli torni alla, Itaaliasse, Roomasse, Veneetsiasse.

Muidugi, muidugi, täitus meil augusti lõpus üks aasta abiellumisest.
Koerake sai novembri lõpus aastaseks.

Ja kui rääkida muudest asjadest, siis olen endiselt pettunud ja häiritud teatud asjadest ja selle tõttu mõtlen ka peagi Facebook'i sulgeda..Et.. Kes tõesti tahavad suhelda, leiavad äkki ka mobiilid ülesse ja on 110 teist võimalust ühendust hoida, kui on väga huvi.

Minu jaoks tuleb see aasta põnev ja kindlasti ootamatu, uskumatu ning emotsionaalne. Sellel teemal pikemalt ei peatu, kuid loodame, et kõik läheb hästi ka edaspidi.
Ja muidugi pole enam kaugel see 4.veebruar..Ah, mis seal salata, iga aasta ootan seda, aga samas ka mitte.

Oeh, palju asju tuleb korda saata veel ja on palju asju, millega tuleb tegeleda, millest mul õrna aimugi pole ja mille koha pealt mul tihtipeale mõistus kokku jookseb.

Kõige lõpuks olen ma õnnelik, et mu kõrval on mu K. Ainuke inimene, kes on alati käe kõrval. :P

Tervitused Teile, kallid sõbrad ja edukat seda aastat!

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates