laupäev, 8. märts 2014

Kui mitte midagi mitte millestki ikkagi ei tea ehk ma olen kergelt öeldes paanikas



Mis tudukombed ja sipupüksid... Ja ma veel arvasin, et sipupüksid on sukkpüksid. No kidding. Bodyd ja ma ei tea mis asjad veel. Kui palju, mis suuruses.. Appi! Üldse, miks need imepisikesed asjad nii kallid peavad olema? Seda ma teadsin muidugi ammu, et need riideesemed üsna kallid on. No, nii 8 aastat tagasi lasteriietes uudistades jäi juba silma, et kõik on nii hirmkallis! Appi! Jälle.
Ja siis, mul on selg valus.
Aga body peaks ikka sutsu suurem olema, sest mähe peab ka kuskile ju ilmselt mahtuma. Mul on varsti selline tunne, et mis kuradi ema ma olen... Aga noh, mu ema ütles, et see teadmatus käib asja juurde. Äkki homme on parem. :D

1 kommentaari:

Yvonnion ütles ...

Öeldakse, et titele polegi mõtet riideid enne sündi varuda. Piisab, kui sul on esialgu vaid riided, millega haiglast koju tuled pm :D aa kui sul on vaja, võin suvel sebida sulle tite riideid kasvõi tasuta (mul on väga paljudel tuttavatel pakkuda). Siis kui laps sündinud, ma mõtlen, v nati enne seda(ma ju ei tea, kas tüdruku v poisi asju rohkem vaja :D) :)
ja meil on maal ka lasteriideid :)

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates