reede, 7. märts 2014

Kuri koer

Yeaah, mul on kuri koer.

Tegelikult ta ei ole üldse nii kuri.
Kas koera ülesanne polegi enam võõraid inimesi majast eemale peletada, haukudes nende peale VÄGA kurjalt, kui nad väga pikalt aia ees töllerdavad või mida iganes teevad?

Ma tahtsin suurt koera, et ta oleks hirmutav võõrastele ja noh, ma üldiselt armastan neid suuri karusuguseid koeri.

Üldiselt olen ma tüdinenud, et osad tuttavad tulevad jutuga, et teil on nii suur ja kuri koer, et me ei julge enam teie juurde tullagi. Khmm, esiteks, ta peabki võõraste suhteks kuri olema, KUI SA EI KÄI MEIL ERITI KÜLAS!!! Teiseks, ta laseb sõpru(ikka selliseid, kes tihedamalt kui korra aastas käivad) jumala tuimalt sisse ja vehib siis oma sabaga nagu pöörane, et ooo, sõber!!!

Ja mul on jumala siiber, et inimesed jäävad oma koertega täpselt meie värava ette seisma ja tuimalt lastakse koeral end lolliks haukuda, kuniks otsustatakse, et võiks liikuda. Ja no, mis me räägime koertega jalutavatest inimestest... Niisamagi on möödujatel kombeks TÄPSELT meie värava ees peatuda ja noh, koer lihtsalt haugub ja haugub, sest no, mida kuradit see võõras passib seal. Ma ütleks, et see on koera ärritamine.

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates