esmaspäev, 3. märts 2014

This is so sick :D

No, kui kellelgi tekib küsimus, miks ma mõndade inimestega enam nii väga ei suhtle või ei taha külla minna ja lasen oma kulla abikaasal üksi minna, siis....... Ma ei viitsi kuulata lugusid sünnitusest, rasedusest, palju sa oksendad, kas sa ikka hapukurki sööd, ära jumala eest maga nii palju ja jaluta 24/7. Ära seda tee ja toda. Ühe sõnaga, jah, ma ei taha seda kuulata ja ärge nüüd solvuge.
Ma tahan omaette olla, nii nagu ma alati olen elanud oma rahulikku elu, ilma mingite häirivate faktoriteta, mis tekitavad ainult lisapinget.

Mulle ei meeldi sõna rase ega kõhubeebi (seda viimast võin üksinda omaette oma mõtetes kasutada, aga muidu EI!!!!!!). Ja mis nõme lause see on, et juba pudenesid?? ???????????????????????????? Issand, kui kohutav! Sama, kui öeldakse, et tiine oled... Vabandust? Loomad on tiined ja ma ei tea, sai pudeneb... :D

Kõigele lisaks oli mul kummaline lugeda lauset mulle öelduna, et rasedus sobib mulle. Oeh, ma ei saa sellest aru. Ma saan aru, kui öeldakse, et mingi riideese sobib mulle või midagi. Aga noh jah, mis ma ikka tean sellest rasedusest, sest kõik teised on ju targemad!

2 kommentaari:

Yvonnion ütles ...

haha :D i know the feeling. millegipärast inimesed arvavad, et kui oled rase, siis tahadki ainult oksendamisest ja sünnitusest rääkida. ja muide.. ma olen küll kuulnud, et magamine on hea :D

Ka ütles ...

Maga oma uni ette ära :D Pärast enam ei saa!!!

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates