reede, 11. aprill 2014

Turn back time

Vahel ja nagu ka hetkel on selline tunne, et keeraks aega tagasi. Ma olen nii vana juba. No, tegelikult pole 23 üldse veel nii vana... Aga, et ma olin kunagi 16 ja tegin seda ja toda. Käisin siin ja seal. Kohtasin üht ja teist. Ja mida nalja, septembris oleme mu abikaasaga 6 aastat koos olnud. Hmmmmmmmmmm... Ikka nostalgitsen siin, et kunagi olime öö läbi naerdes üleval ja rääkisime maast ja ilmast. Okei, natukene naljakas on öelda, et hetkel on oma kodu, koer, kass ja oleme ninapidi iga päev koos, no mitte päris 24h, aga siiski...Eino, põhimõte on selles, et iga suhe on alguses nii võrratu, imeline, äge, põnev, nunnu.. Mitte, et see praegu poleks, eksole. Natukene teistmoodi on kõik pärast 5,6 aastat. Ilmselgelt ju. Hoolitseda majapidamise eest, hoida oma kodukest ja loomi ning pakkuda kodusoojust oma perele.

Tegelikult pole vajadust ju aega niivõrd tagasi keerata. Kõik, mis on olnud, see on olnud ja kõik uus ja põnev ja veelgi parem ootamas ees.

Lihtsalt, neid võrratuid, kirkaid mälestusi on niivõrd palju, mis koguvad üha rohkem tolmu. Aga need jäävad alati minuga. Vahel on ju hea nostalgitseda.

1 kommentaari:

Steve Finnell ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates