pühapäev, 4. mai 2014

2 kuud

2 kuud veel!! Eeee...Vahetevahel ikka lööb hirm pähe, aga ma püüan mitte mõelda sellest. Ma ei teagi mida ma rohkem kardan- kas sünnitust või edasist toimetulekut pisikesega.

Mul on  aega 2 kuud, et natukene veel harjuda selle mõttega, lugeda raamatutest end segi, sest mul on juba kõik tarkused sassi läinud + loengud. Ja siis tekib endiselt tunne, et issand, seda oleks vaja osta ja toda ja appikene, mis siis kui seda üldse vajagi pole. Seega on mul palju asju, mida ma ei kavatse osta enne, kui vajadus on.

Üldiselt mu sisikond on jumala sassis juba, mitte, et mul süda pahaks oleks, pigem sellest, et mul käib kõhus selline trall, et anna olla. Vahel on ikka päris valus ka. Ma ei saa ikka aru, kuidas ta sinna ära mahub. :D Ja kui mul üks põnnike trallitab kõhus, mis tunne siis veel on, kui neid on 2, 3 või isegi rohkem seal. :O :O

Hetkel on mu sooviks ka see, et see pisikene ei kasvaks suuremaks, kui umbes 4.eluaastani. :D Väiksed lapsed on nii armsad ja siirad ja ja ja... Väiksed lapsed väiksed mured, suured lapsed suured mured. Ma olen juba jõudnud mõelda sellele mis saab siis, kui ta üks kord on 14... EI! Appi! :D Usu või ära usu, aastad lendavad linnutiivul, mis siis, et pisike on hetkel veel 2 kuud plaanipäraselt mul kõhus. :P

2 kommentaari:

Yvonnion ütles ...

Haha, on jube küll jaa.. ma olen ka vahepeal mõelnud, eriti siis, kui näen taas mõnd artiklit, kus aina nooremad on hakanud lapsi saama või alkot tarbima, et mis siis küll saab, kui minu laps saab nii vanaks.. Kas nendevanused hakkavad juba 8 aastaselt sünnitama ja kodu mängima?

Ka ütles ...

Ei, ma ei taha! :( See on nii õudne milliseks tänane ühiskond muutunud on.

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates