pühapäev, 11. mai 2014

Rahvas me kaunil maal

Ma ei teagi kohe, vingume natuke. Sest ausalt ka, ma ei saa aru enam üldse... Inimestest.. Kui ma kogu aeg kuskil poes olles, tänaval, no kus iganes!!, lasen nad ilusti mööda, tõmban eemale, ei seisa keset teed. Nüüd on mul siiber. Peaks ka hakkama tuimalt seisma igal pool ees ja no, varsti elan vankri/käruga kesest poe sissekäiku Teil ees.

Üks päev pidin autoteele asutma selleks, et 3-st vestlevast naisest mööda minna, kes ei suvatsenudki natukene kõrvale võtta, et mööda lasta.

Eilne ajas mind ka närvi, aga mitte nüüd nii väga. Lihtsalt, ei saa aru inimesest. Jah, kõik on erinevad. Seisame kassa järjekorras, enne meid on noorem naine ja mees (naine hakkas asju kotti panem ja mees maksis, neil oli ka suur poekäru, kus istus laps). Meie kaup oli juba kõik sisse löödud, kui see meesterahvas ikka veel seisis käruga ees, ise ta ei pannud ju neid asju kotti. Oleks võinud lihtsalt eest ära minna ja seal eemal oma asjadega tegeleda, mitte takistada teisi. Ja kui ma veel ilusti küsisin, et äkki saaks mööda, nähvatakse, et kas teil kannatust pole. No teate, aussõna. Ma saaksin vabalt oma ostu lõpetades leti juurest ära minnes ka oma asju ajada, ilma et peaks teistel ees seisma käruga ja küsimise peale ka mööda enam ei lasta. Ma tahaks lihtsalt...ma ei tea...Ma vihkan niigi pikki järjekordi praegu. Ebaviisakus minu arust. Või ma ei tea, oleks võinud siis kasvõi korra käru natuke koomale tõmmate, et mööda saaks kiirelt ja siis kurat, tõmmaku käru kõigile risti ette tagasi..

No ma ei tea. Ausõna, minge metsa kõik. Igal pool sama jama. Mõni kord hullem, kui teine kord. Kõikjal seisab trobikond inimesi ja kuskilt mööda ei lasta, jumala suva. Mine ringiga kui tahad ja kui ei saa siis seisa pool päeva.

1 kommentaari:

Yvonnion ütles ...

Tahaks muigega vastata ja öelda, et ise oled nii paks :D aga et lausa peokäruga oldi? :D

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates