kolmapäev, 7. mai 2014

Tee endale inimese nägu pähe

See on lihtsalt nii naljakas, kui loen/kuulen kuskilt, et jube kaua aega võtab hommikuti endale inimese näo pähe tegemine. Põhiliselt öeldakse seda vist selle põhjuseks, et endale ripsmepikendused panna. Mul on endal isiklikult jumala ükskõik, kes ja kui palju endale mingisuguseid pikendusi panevad..Aga... Mis näoga te muidu olete? Ma arvan, et inimese nägu on meil kõigil ees. Jah, iga nägu on erinev, aga see pole asja point.
"Joonistan endale inimese näo pähe." Mis? Muidu on tulnuka nägu ees või? :D Nojah, mõni nüüd arvab, et jah, mida ma siin nüüd häman, et on ju ometi vaja end korda sättida. Mina ei värvi ripsmeid ega meigi ennast ja ega ma sellepärast nüüd mingi tulnuka moodi välja ei näe. Inimese nägu on ikka ees. :D

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates