laupäev, 2. august 2014

Enesehävituslik teema

Ma pole ilmselt kunagi nii sügavas mustas augus olnud kui hetkel, sest praegu tunnen, et ei suuda üksinda selle kõigega toime tulla ega oska enam näha midagi head. On olnud küll varasemalt langusi, kuid olen alati suutnud mingi aeg taas jalule tulla, ent seekord... Ei teagi kas see üldse enam õnnestub.

Nii kurb on, et ma ei suuda teha seda, mida ma peaks tegema. Aga ilmselt mind ajabki hulluks see, et ma PEAN. Tahaksin, et kõik need "peab" oleksid täidetud tundega, et ma tahan seda kõike teha suure rõõmuga. Kas nüüd just meeletult suure rõõmuga, aga ikka südamest. Antud hetkel.. Raske on isegi mõelda, et miks ma siis ei suuda??? Kus on need ilusad tunded? Miks??

Mingil määral ma tunnetan teatud hetkedel, et kõik on ilus ja kena, aga see on korraks. Siis tuleb väsimus ja mõtted sellest, et unistused ja reaalsus on totaalselt sassis. Ja ma ei saa arugi enam kas kõik peakski nii olema nagu on? Või on ainult minul nii? Miks ma olen selline? Miks kõik on nii? Kas miski läheb ka kunagi paremaks? Kus on see suur-suur armastus?

Tegelikult ma tundsin seda kõike alguses, aga siis juhtus nii palju asju, mis mul rivist välja lõid ja langesin sellesse nõiaringi. Teiste õpetused ja tunne, et ma ei saa hakkama ja kõik ei lähe nii nagu oleks võinud minna... Aah, see on nii laastav. Tahtsin vaid parimat ja olen nii pettunud, et läks nii nagu läks.

Kõige kurvem on see, et ... On asju, mida ma pole kellelegi, mitte kellelegi, rääkinud ja ei suuda ka seda teha, sest... Mul on sügavad süümepiinad ja ilmselt on see elu lõpuni mu karistuseks elada üksinda nende mõtetega.

Sisendan endale igal uuel päeval, et täna läheb paremini ja ma tahan olla parem kui eile, aga...See polegi nii lihtne. Ma ei tea miks küll. Kurb. Ma ei tea kuidas end kokku võtta ja näha kõike ilusamates toonides. Ma ei tea kas suudangi seda enam kunagi. Veel kurvem. Ma PEAKSIN seda tegema tema pärast. Aga ma ei suuda, ma lihtsalt ei suuda. Ma tunnen, et olen nii läbi, ma pole enam mina ise. Olen keegi teine.

Öeldakse, et kui sa ei armasta iseend, ei suuda sa ka teisi armastada. Hetkel ei tea ma enam kes ma olen ja mida ma tahan. Ma ei suuda endaga rahu teha. Ma ei suuda leida lahendust. Ma ei suuda. Lihtne on jah öelda, ma ei suuda. Aga kui oled nii lootusetus seisus ning üksi oma murede ja piinadega, siis ... See on selline nõiaring, millest väljumine tundub ilmavõimatuna.

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates