reede, 3. oktoober 2014

Katsumus: Olla positiivsem.

Mina olen teada tuntud kui mitte just kõige positiivsem inimene. Ma olen püüdnud olla alati realistlik. Viimasel ajal kaldub natuke liiga palju negatiivsust kogunema ning kui loen igasugu postitusi, artikleid jms, et tuleb hinnata igat päeva ja tuletada oma kõige kallimatele meelde, et armastad neid... Siis jah, see on tõsi. Tuleb leida igas päevas midagi, mis on muutnud päeva väärtuslikuks. Kasvõi kõige pisem, mis võib kõike muuta.

Ma ei kujuta ettegi kuidas ma sellega toime tulen, aga püüdma ju peab. Kindlasti unustan oma kuldsed sõnad ära mingi hetk, aga siiski... Kuskilt peab alustama, kasvõi tibatillukeste sammude kaupa.

No nii, siis, hakkame pihta!

1.oktoober oli selline tore päev, et põnn sai 3.kuuseks :) Kuigi ta ajab mind hulluks, armastan ma teda väga, väga, väga (lugematu arv vägasid) palju.

2.oktoobril sain korra Viljandis käidud, mis on üsna meeldiv vaheldus :)



0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates