reede, 3. oktoober 2014

Life as we know it

Peab tunnistama, et kuigi ma üritan näha elu ilu, siis ei tule see ju alati nii hästi välja. Nii juhtuski täna, et oli mõningaid tagasilööke. Ilmselgelt teeb kurnatus oma töö, aga seda ei saa ju vabanduseks tuua, kuigi iga inimene vajab puhkust.

Siiski võib tänase päeva positiivseteks sündmusteks lugeda, et põnn on maganud 2x päeva jooksul ja magab hetkel 3-dat korda, kuniks vaja ööunne minna. Kuigi kes teab, kas siis jääb nii hästi ööunne, kui praegu magab.
Teiseks tuli täna K korraks külla ja on tore kellegagi koos jalutada. Mina ei viitsi 3h üksi jalutada, sellel põhjusel, et ma tüdinen ära. Pole kellegagi rääkida ja siis tundubki, et enam üldse ei viitsi, läheks koju tagasi. Kellegagi koos on ikka lõbusam ja aeg läheb kiiremini ega pane ka tähele, et oled juba nõnda palju jalutanud!
Kolmandaks saab kohe kolmas ruloo ette. Kohe-kohe. Loodan, et varsti saab kardinate ääred ära õmmeldud ning kõik on ilus.

Oh, ma soovin, et mul oleks piisavalt jõudu, et muuta oma mõttemaailma, sest ma tahan muutuda ja olla säravam inimene. No, mitte nüüd nagu mingi säraküünal, aga ma siiski sooviksin lahti lasta sellest õudsast draamast, mida ma enda ümber näen, mõtlen, tunnetan. Seda pole mulle vaja! Tahan olla õnnelikum inimene ja et mu lähedased teaksid seda, et ma armastan neid kõigest hoolimata.

2 kommentaari:

Yvonnion ütles ...

Mina armastan sind :P :D

ja usun sinusse :)

Ka ütles ...

Ära aja mind nutma kogu aeg! :D

Love u too :*

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates