neljapäev, 9. oktoober 2014

Naabrivalve

Ma tahtsin oma perearstist paar sõna kirjutada, aga mu naabrinaine on veel hullem.

Nimelt on mul ametlikult naabrivalve peal. Egas raseduse ajal küsis naabrinaine ka pidevalt, et kas ma ikka käin iga päev jalutamas. Ja no teate, päris ausalt, ei viitsinud mina käia 24/7 jalutamas ja jäin ikkagi sünnitusel ellu.

Nüüd aga uurib naabrinaine kogu aeg, et kas ma ikka lapsega käin iga päev jalutamas. Täna näiteks oli selline vestlus mil siis naabrinaine kurtis, et temal olevat paar vaba päeva olnud, aga meid jalutamas tema ju ei näinud üldse. Tere tore!! Mis see teiste asi on, mida mina teen, kus ma käin või kui tihti. Andke andeks, kuid vahel olen ma tõesti liialt väsinud, et jalutada mitu tundi ja veel eriti mingi vihmase ilmaga. Teiseks tahan, et laps harjuks toas ka magama.

Ma arvan, et me ei sure sellepärast varem ära, et IGA PÄEV jalutamas ei käi.

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates