laupäev, 4. oktoober 2014

Natuke vihmane päev

Nüüd ma mõtlen, et... Tänane päev pole üldse meeldiv olnud. Üldse on vist vale sõna siiski. Pisut ebameeldib oleks parem öelda.

Läksime täna Liivimaa Mihklilaadale. Ilm polnud just kõige parem, aga siiski oli tahtmine minna ja muid asju ka ajada.

Natuke kurb on, et ma tahan hirmsasti helerohelist lambavillast vaipa, mida olen ühes kodulinna poes näinud, kuid kui tahtsin ostma minna, siis oli see ära ostetud. Siis täna käisin jälle (jah, ma olen juba kunagi korra uurinud seda, et kas on võimalik tellida ja siis ei tahetud minuga eriti suhelda) uurimas, et kas ehk tuleb kunagi ka helerohelist lambavillast vaipa. Müüja kostis aga, et neil pole kunagi olnudki sellist värvi vaipa. For real nagu.. Ma ei viitsinud vaielda temaga. Ma vajan seda helerohelist vaipa oma magamistuppa! :(

Täna saime ka magamistuppa uue lambi ostetud ja kolmas ruloo on nüüd ka ees. Samuti on uus wc-pott paigaldatud. :) Väga viis.

Ja täna sain lõpuks ahjulõhet teha. :) Väga hea!

Muidugi positiivne on see, et ma suutsin täna kuidagi 2h jalutamas käia, aga ma läksin lõpuks oma mõtetega üksinda hulluks. :D Ja ma ei osanud kuskile minna ka väga. Püüdsin leida uusi teid ja see lõppes sellega, et ma läksin mingisse tänavasse ja see viis põhimõtteliselt metsa poole ja keerasin otsa ümber.  :D

Üks selline negatiivne asi tänase juures oli see, et ma oleks peaaegu vankriga auto alla jäänud. Või põrutada saanud või midagi. See oli suhteliselt jube. Jälgisin küll, et kohe-kohe hakkab üks auto välja tagurdama ja seda silmas pidades tahtsingi juba teisele poole teed suunduda, aga see auto võttis nii suure hoo sisse, et oleks vankrile otsa sõitnud. :( Õnneks läks kõik hästi. Tõmbasin vankri eest, aga ilmselt autojuht ei näinud mind ikkagi, kuna ta ei pidurdanud üldse. See selleks siis.

Ah jah, eilse postitusele lisaks, et ei mingeid 3 uinakuid lapsele päevas. Eile oli ööunne panek suhteliselt võimatu. Aga lõpuks jäi 1,5h ürituse peale magama.

Vahel tahaks ikkagi nutta, kuna nii raske on kõigega toime tulla ja veel rahulikuks jääda. Ma tahan magada ka vahel, aga siis ei taha teised ju magada. :D Ilmselgelt on magamine nõrkadele, mis ma ikka oma elu maha magan!

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates