pühapäev, 23. november 2014

Memories

Miks on nii, et ... Mälestused on vaid mälestused?
Miks on nii, et kõik kallid inimesed on minust natuke liiga kaugel?
Miks on nii, et ma ei näe neid nii tihti, kui tahaksin?
Miks vajub paljudega suhtlemine kuskile unustusse?
Kas nad mõtlevad minust sama palju, kui mina neist?
Kas ma olen neil meeles?
Kas on üldse olemas püsivaid asju siin elus?
Miks inimesed kaugenevad?
Miks kõigil nii kiire on?
Miks teeb see nii haiget?

Miks, miks, miks? Miks ei oska keegi neile küsimustele ammendavalt vastata?

Mu süda tilgub verd iga kord, kui mõtlen, et mu kallid sõbrannad on minust nii kaugel. Aga võib-olla ei olegi mina neile kõigil nii oluline, kui igaüks neist mulle.

Ei saa öelda, et mul kedagi poleks. Mul on mu pisike perekond, aga sõbrad on ka ikkagi väga olulised! Nii kurb, et ei saa nendega kogu aeg kõike jagada. Vahetult. Silmast silma.

1 kommentaari:

Yvonnion ütles ...

Koli Tallinna! :D kuigi ilmselt selleks ajaks, kui sa siia jõuad, oleme me juba mujal :D

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates