neljapäev, 4. detsember 2014

Vastakad emotsioonid

Ma mõtlesin, et kirjutaks. Ma tahaksin kirjutada. Võib-olla on mõtteid liiga palju peas. Esiti need jõulud, jõulud. Iga aasta, eksole. Tahaksin nii paljudele teha kingitusi, aga ei saa vist :(. Tahaks kõigile midagi erilist kinkida... Liiga hiline avastus vist? Ma küll ilmselt ei saa aasta ette mõelda, mida kinkida, kuna siis kui ma leian sobivad asjad, tahaksin need kohe ära kinkida! Jõuan ma jah oodata aasta lõpuni selle kiire asjaga :D. Teiseks, on täna kurikuulus neljas kuupäev, mis tähendab seda, et tamtamtiidaa! MUL on varsti JÄLLE sünnipäev. Tahaksin pidada, hea ettekääne sõpru näha või siis ka mitte nagu selgus eelmine aasta. Muidugi, kes käisid, väga armas ja tore oli! Aga alati on nii, et need keda nii väga ootad, ei tule. :( Ja siis oli veel see häda, et kes käisid, mul kestis sünnipäev 3 päeva! See kurnas mind, kui käidi erinevatel päevadel. Ma ei julge praegu planeeridagi. Lõpuks on ikka nii, et löön käega, kuna kardan neid vastuseid. Küll on tore, et ma endal olemas olen, aga see tüütab ka juba ära. :D Mu väike päkapikk on ka juba nii suureks kasvanud.. Ja siin ma siis mõtlen, kui asi väga hulluks läheb, et varsti ma ei saa ju teda enam kussutada ja nunnutada, et las siis olla nagu on praegu! Ilus aeg, võib-olla. :D Halvemate lisanditega. No, eks see hea ja halb käivad ikka käsikäes.

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates