laupäev, 3. jaanuar 2015

Aasta uus toob veelgi rohkem pea murdmist

Uskumatu, aga uus aasta jälle käes! Alles ma siin eelmine sünnipäev mõtlesin, et aasta pärast jälle. Aga nüüd on kuu aja pärast taas! Minus tekitab lähenev sünnipäev alati imelikke tundeid, kuna ma nagu ootan seda, sest see on siiski täitsa minu päev! Aga samas, see möödub nii kiiresti, et ise ka ei usu. Uueks aastaks on mul nii palju mõtteid, mida teostada võiks, kuid samas pole ma kindel kui hästi need kõik õnnestuvad. Näiteks võtame kasvõi tervisliku toitumise või siis tervislikuma toitumise. Olen püüdnud nii ja naa pidi alustada, kuid viimaks ikka kaob entusiasm ja vana viisi jätkata näib lihtsam. Aga väiksed muudatused olevat ju need, mis loevad ja sellest saabki kõik alguse. Ikka tasa ja targu. Enamus mõtteid ootab aga suve. Tahaks reisida veel mõningadesse paikadesse- Eestis. Aga näis, kas õnnestub. Oh, ma tahaks suve! Nüüd ja kohe! Tahan rohelisi puid, õitsevaid lilli, laulvaid linde, liblikaid, sooja suvetuult, päikest! Kes nüüd ütleb, et ma talvelaps olen? Majapidamises ja aias on suvel palju vaia teostada, et kõik ikka ilusamaks ja ägedamaks muutuks! Mmm, tomatid, kurgid, sibulad ja muud head saadused! Ja andku selle eest, et see kehv Eesti suusailm mu istutatud tulbi- ja nartsissisibulaid ära ei hävitanud... Nende nimel ma õhkan siin kevade järgi! Talvest saab kevad, kevadest suvi, suvest sügis ja sügisest taaskord talv. Ja aru ma ei saa kuidas see kõik nii kähku käib. Palun mulle VÄHEMALT! pool aastat suve!!

0 kommentaari:

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates