pühapäev, 28. juuni 2015

Uute sõprussuhete loomine

Kord sai arutatud uute tutvuste leidmise või loomise teemal.

Kas tõesti on probleem vanuses (24 on tõesti tapvalt vana juba) või selles, et endal on ikkagi selline vaikne pereelu ega taha väga mingit möllu. Üsna jube on vahel mõelda, kui keegi mu oma sõpradest mainib, et kohtus selle uue ägeda inimesega ja tahaks mulle tutvustada. Alati tuleb hirm peale, et... Et noh, ei viitsi...Kõik see rohmakas algus, ebakindlus, ei tea millest rääkida ja kas see uus on üldse minu masti inimene?

Kooliajal oli jah maru lihtne tutvusi leida ja luua kauakestvaid sõprussuhteid. Nüüd kus pole käinud oma 5 aastat koolis... Jah, natuke tekitab hirmu mõte sellest, kui peaks kuskile suurde seltskonda minema ning konutama üksinda nurgas, sest ei julge või ei oska kuidagi teistega suhelda.

Samamoodi on ka siis, kui vahetad töökohta. Ikka mõtled, et kuidas seltskonda sulandud, kas saad kõigiga läbi või tekib kellegagi mingi konflikt, sest alati ju ei sobi kõik isiksused kokku. Kas tekib ka uusi häid sõpru? Või on praeguseks juba tõeliste sõprade ring suletud?

Samas arvan endiselt, et kõigiga ei tekigi seda miskit, mis teid ühendab. Seda tunnet, et tema on minu inimene. Kas see polegi siis mitte tõelise ja kauakestva sõpruse saladus?

1 kommentaari:

Yvonnion ütles ...

Kui ma 10ndasse klassi läksin, olingi sellise suhtumisega, et ei tahagi kellegagi sõbrustama hakata sealt- segab õppimist enivei :D aga millegipärast püüdsid nad ikka minuga teemat arendada :D

 

Reach for the stars... As high you can go! Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates